My 1st Class & My 1st Student...

Salam semua..pertama2 kali,saya nak ucapkan terima kasih sangat2 pd semua kwn2 dan keluarga yang memberi sokongan dan galakan pd blog saya yg baru jer diuar2kan..alhamdulillah..hopefully,segala usaha saya dlm bidang kek ni tidak terhenti di tgh jalan ataupun plg tepat,hanya hangat2 tahi ayam..Doakan saya lebih cekal,lebih produktif dan lebih kreatif selepas ini.So,cerita terkini,saya baru jer memulakan sesi pertama kelas untuk Buttercream deco dgn student saya yg pertama..Ayu.

Pd mulanya saya tidak begitu konfiden untuk mengajar sesiapapun lagi memandangkan ilmu saya dlm bidang kek ni masih hijau..Tetapi Ayu,seorang kawan yg saya kenal semasa menghadiri kelas wedding cake bersama Kak Jun tetap memujuk saya utk berkongsi sedikit ilmu yg saya ada. Memandangkan dia beriya2 mahu belajar,akhirnya saya setuju dan kiranya ini sebagai percubaan utk saya sebagai pengajar..Alhamdulillah, nampaknya Ayu berpuas dgn kelas yg informal ini.Dengan itu,InsyaAllah..saya merancang utk menganjurkan kelas dalam sedikit masa lagi dan saya akan update tentang perkara ini di blog ini nanti.



Pd Ayu..tq percaya pd Akak..akak mmg enjoyla mengajar Ayu sbb kita sama2 suka sembang n suka gelak..lgpun Ayu byk gosip2 sensasi yg sudi dikongsi bersama kerana bidang kerjanya yg berkaitan dgn dunia hiburan..So,lepas ni kita buat sesi terjah la pulak ya..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

PLEASE FILL THE FORM TO ORDER

ORDER FORM

Name:
Email Address:
Contact Number:
Address :
Pick up location Alam Budiman,Shah Alam
TTDI Jaya,Shah Alam
Pick up date
Pick up time
Type of Order
Cake Size
Cake Flavour
Cake Quantity
Cake Wording
Special Remarks

Click here to put a form like this on your site.
 
Home | Gallery | Tutorials | Freebies | About Us | Contact Us

Copyright © 2009 EenaBakes4u |Designed by Templatemo |Converted to blogger by BloggerThemes.Net

Usage Rights

DesignBlog BloggerTheme comes under a Creative Commons License.This template is free of charge to create a personal blog.You can make changes to the templates to suit your needs.But You must keep the footer links Intact.